17 November 2013

Nikmat kekeluargaan

Teks oleh: Nor Sa'adah Binti Abdul Talib

Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah. Pagi ini saya dan keluarga telah selamat berada di kluang untuk ziarah mak dan abah. Sebelum ini, disebabkan kesibukan waktu bekerja saya dan suami membuatkan masa kami terbatas untuk bercuti ke kampung. Alhamdulillah nikmatnya ukhwah kekeluargaan.

Ya inilah yang saya mahukan. Saya mahukan kebebasan untuk lebih memberi. Dalam pelabagai bentuk pemberian. InshaAllah saya akan lebih banyak memberi serta berkongsi mengenai dunia ibu bapa, kesihatan serta perkara yang membawa kebaikkan untuk semua.

Bagi ibu-ibu yang berada diluar yang tidak punya kekuatan dari segi kewangan, ilmu dan sebagainya, jangan malu dan segan untuk munajat pada Allah. Minta pada Nya supaya dipermudahkan untuk urusan seharian. Sekiranya mahu sertai saya dan rakan-rakan lain untuk memulakan bisnes Shaklee secara online atau belajar asas blog, hubungi saya seperti dibawah.

Salam sayang
Ummu Hannah Harith
Jurutera Kehidupan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Nor Sa'adah Abdul Talib
Designed by UMIESUEstudio 2015