04 April 2014

Emosi

Teks oleh: Nor Sa'adah binti Abdul Talib

Emosi ibu yang baru lepas melahirkan, keguguran adalah sama. Perubahan hormon yg mendadak mencetuskn perasaan yg tiba2 sangat gembira, tiba berubah jadi sedih,pemarah dan sebagainya. Ibu perlukan sokongan dari org sekeliling.

Di kala ini saya gembira. Tiba2 saya teringat saya muntah2 di kawasan parkir kereta semasa tunggu suami. Muntah2 ketika sedang memandu. Tapi kini semua tu dah tiada. Hilang sudah rasa mual2.hilang sudah rasa mabuk kepayang. Kerana semalam kandungan yg menyebabkn saya mabuk telah keluar. Balik pada pencipta.

Saya mohon keluarga dan kawan2 faham.bukan saya pinta jadi begini. Saya perlukan kekuatan, sokongan. Dan ya benar saya tahu. Saya perlu lebih banyak istighfar, zikir dan mengingati Allah. Saya sedar saya ada lg anak dan keluarga yang perlukan saya. Cuma saya sekadarnmeluah. Saya hanya manusia 

1 comment:

  1. Adah.. sabar k adah.. selawat byk2. ALLAH Maha Mendengar setiap rintihan hambanya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Nor Sa'adah Abdul Talib
Designed by UMIESUEstudio 2015